Trending Content

hope | give me ur loneliness ( @novashelmet ) Twitter Profile

novashelmet

hope | give me ur loneliness

nlmunlm 💙💛❤️

she/her

Joined on 13 March, 2019

https://youtu.be/U_D3N17Sx-Y

  • 406 Tweets
  • 226 Followers
  • 277 Following

put bursters back on spotify 😐

 0  0  0

Replying to @lilacquackity: I'LL #FREEGEORGE IF HE CHANGES TO DARK MODE

 0  0  7  Download

I'LL #FREEGEORGE IF HE CHANGES TO DARK MODE

 171  1  7  Download

Replying to @bitchinsav: me trying to figure out who tf i’m talking to in my gcs #corpsetwtdisappears

 0  0  78  Download

Replying to @IsaiahHightower: LET ME GET AN OWA OWA!!!

 0  0  43

me trying to figure out who tf i’m talking to in my gcs #corpsetwtdisappears

 2,336  11  78  Download

LET ME GET AN OWA OWA!!!

 705  104  43

uhhh why when you're texting someone you like five minutes feels like five hours ughhhh

 0  0  0

Replying to @RDBenji: wtf there’s like 3 inches of snow outside that’s a lot. 3 inches is a lot right? 😂

☹️

 0  0  21

wtf there’s like 3 inches of snow outside that’s a lot. 3 inches is a lot right? 😂

☹️

 747  35  21

maybe not maybe so idk

 0  0  0

its actually a proven fact that i can't have friends bc i always find a way to mess things up. i would like to see myself as not the problem but it's actually me and idk why

 0  0  0

HAHA STOP KEANU REEVES BETTER NOT TOUCH THE ROLE OF NOVA DO NOT PLAY WITH ME LIKE THAT (just as well as CHANNING TATUM BETTER NOT TOUCH THE ROLE OF GAMBIT)

 0  0  0

when in doubt i turn to twitter 🤩 guys pls vote!! out of these animes which is most popular rn

 0  0  0

Quoted @keshimusic

don't be a tease 🙄

 1  0  0

sum gotta give im sick of waiting around for people to take me places like "oh my sister has work? and i have to take her? lemme just keep playing minecraft hahahaha"

i live twenty minutes away and i have to clock in like rn 😁

 0  0  0

Replying to @starryeef: @Jack_Septic_Eye bread but make it french

 0  0  8

Replying to @Jae_Day6: respect

 0  0  6,883

Replying to @CAM3R0NPH1L1P: another night of watching something just so i can pretend i live in that world and not this one

 0  0  128

Quoted @wavycolde



Colde - Lighter MV out now 🔥

COLDE 🤩🤩🤩

 0  0  0

@Jack_Septic_Eye bread but make it french

 434  23  8

another night of watching something just so i can pretend i live in that world and not this one

 1,871  32  128

Quoted @JAYBUMAOM

he has a awesome voice. just gave credit where credit is due... thats what real ones do haha

respect

 43,421  713  6,883

End of content

No more pages to load